Nobody said it was easy, but no one ever said it would be so hard.

december 27, 2011

Dit is een uitspraak van Coldplay die me geraakt heeft. Ik verstond het, en ik snapte wat er precies stond, maar het deed me niets. Tot dat ik het op een gegeven moment weer hoorde, en BAM. Het schoot in mijn hart en ik dacht, wacht eens even. Het is echt zo. Het drong pas tot me door op dat moment. Ik weet niet wat er anders was, maar op dát moment begreep ik het pas. Ik kon mezelf er toen pas in vinden. Raar he, dat je zo’n quote pas op zo’n moment ‘voelt’.
Coldplay heeft een hele boel mooie uitspraken, en dit is toch een van de beste. Oh wat heeft deze mij geraakt..

Keep strong.

Geef een reactie

