Where is that strength?

december 27, 2011

Ik wil zo graag een baantje. Het staat op mijn New Year’s Resolutions list. Ik wil het écht. Maar ik weet niet waar.. Ik denk dat ik uitkom bij een supermarkt. Ik ben van plan om morgen heen te gaan, maar ik durf niet. Ik durf echt niet. Ik heb een hekel aan vastzitten aan iets, of is het meer dat ik daar bang voor ben? Toch moet ik het proberen, dus ik denk dat ik toch heen zal moeten..  Weet iemand waar je zelfvertrouwen vandaan kunt halen? Iemand? Ik heb echt geeen idee. Ik vind het zo eng.. Echt zo eng.. Ik heb het niet veel mensen verteld, en mijn ouders al helemaal niet. Ik word alleen maar zenuwachtiger als zij ervanaf weten. Had ik maar wat meer zelfvertrouwen.. Ik kan opeens niet meer helder denken..

Geef een reactie

