Secrets always have a way of coming out

december 28, 2011

Ik was van plan om vroeg te gaan slapen, maar mijn zusje had mijn hulp weer eens nodig (as usual..) Ik was eigenlijk van plan om haar niet meer te helpen, nadat ze mij voor de zoveelste keer beledigd heeft . Dit heb ik mezelf al heel vaak voor genomen, maar ik ben te zwak.. Ik wou even een korte samenvatting geven van wat ik vandaag gedaan heb, want dit is net iets anders dan een gemiddelde dag.

Ik heb vandaag mijn kamer schoongemaakt. Voor een gedeelte dan.. En een beetje georganised (dat is mijn hobbie, het is raar, ja ik weet het). Verder heb ik mn telefoon niet losgelaten en mijn tas een beetje ingeakt voor morgen. Ik heb muffins gebakken voor morgen en.. Een lijstje opgesteld met wat ik morgenvroeg nog moet doen. Ik ga namelijk bij een vriendins lapen maar daar heb ik niet zoveel zin in.. Nouja het moet maar, ik kom ook nooit het huis uit.
Ik heb niet gesolliciteerd. Ik kon het huis niet uit. Ik ga vrijdag heen denk ik. Ik weet wel bijna zeker dat ik een baantje wil, en anders komt het er maar niet van. Ik ga gewoon vragen of ze nog mensen zoeken, en misschien kan ik dan een papiertje invullen, wie weet? Anderen doen het ook, dus waarom zou ik het niet kunnen? Maar eerst ga ik naar familie toe. Ik neem mijn fotocamera voortaan mee naar dingen. Ik wil meer foto’s schieten dus ik sleep hem gewoon overal mee naartoe. Ik wil heel graag allerlei dingen doen in mijn leven, dus ik heb een bucketlist opgesteld. Hij is iets langer geworden dan ik had gedacht (of.. gehoopt).. Maar goed. Voor mij gaat het erom dat ik zo veel mogelijk dingen af kan strepen. Het zou leuk zijn als ik alles af zou strepen, maar dat wordt hem niet.. Er staan wat riskante dingen in.. Maar dat is gewoon iets wat ik wel zou willen. Ja, het lijkt me fijn. Ik begin nu eindelijk een beetje door te krijgen wie ik dan eigenlijk ben en wat ik precies wil. Ik zou het fijn vinden als anderen mijn daarom respecteren. Dus mocht er iemand ooit achter komen, dan wil ik bij deze er even bij vermelden dat dit is wat ík wil. Als jij iets wilt maar dat niet openbaar maakt, dan moet je dat vooral voor jezelf houden. Mensen hoeven het ook niet te weten. Mensen hoeven het van mij ook niet te weten, daarom blijf ik anoniem. Maar als iemand op de een of andere manier er toch achter komt, doordat hij of zij bijvoorbeeld achter mijn computer is gekropen, dan wil ik hierbij even laten weten dat het niet de bedoeling was. Je moet weten dat ik nu maar gewoon wat aan het typen ben zonder dat ik echt nadenk. Het typt zo lekker. Alles noteren wat ik denk, en er toch nog een beetje een logisch verhaal van maken. Oh ik ben bang dat ik echt verslaafd ga raken. Soms dan ben ik zo inspiratieloos maar dan wil ik zo graag iets typen. Nu wil ik even tegen mezelf zeggen dat ik hier alles op kwijt kan. Behalve namen. Iedereen blijft anoniem, tenzij dat anders vermeld wordt. Ik heb nog geen enkele bezoeker gehad. Dat voelt tegenstrijdig. Ik ben gewend om toch af en toe een bezoeker te krijgen, maar nu heb ik niks. Ik ben aan de andere kant blij dat niemand dit leest. Dan voel ik me minder opgelaten. Maar weer aan de andere kant, ik ben hier wel heel trots op. Nu al. Nouja, misschien leest iemand dit ooit nog een keer. Ik weet zeker dat diegene dan geen reactie achter laat, had ik ook niet gedaan hoor.

Oh ik ben opeens helemaal verslaafd aan Maria Mena’s liedje secrets. Ik kan mezelf er niet in vinden, maar ik vind het wel heel mooi. Ik ben een beetje klaar met alle liedjes over de liefde en over ‘sexy’ mensen (behalve sexy and you know it, maar ik kijk en luister dat omdat het nu eindelijk om de man draait en niet om de vrouw. I love it, haha).

Ik wil nog even zeggen dat ik gister een geweldig gesprek heb gehad op Omegle. Met iemand uit Nederland. Hij was zo volwassen, echt zo volwassen. Dat is hoe ik het het beste omschrijven kan.. Ja. Volwassen. Niet kinderachtig en allerlei dingen willen weten enzo, maar gewoon rustig en kalm en netjes. Ja, vooral heel netjes. Ik dacht dat ik met een ouder persoon aan het praten was, maar het was iemand van mijn leeftijd die gewoon zo netjes deed. En hij is niet eens fan van harry potter! Godzijdank, die mensen bestaan nog. Mocht je dit ooit lezen (Joep, wiskunde, universiteit, Utrecht) dan wil ik je alsnog bedanken voor het gesprek van gisteravond. Misschien deed jou dit niks, mij deed het wel wat. Het deed me realiseren dat er nog andere mensen zijn. Ik voelde me op mijn gemak toen ik met jou aan het praten was, omdat ik op de een of andere manier wist dat er geen ongemakkelijke, vieze vragen zouden komen. Echt, dank je wel.

Ik ben bijna uitgepraat. Nou, eigenlijk niet, maar ik moet er vroeg (lees: 7:00 uur) uit morgen. Ik ga naar familie, zoals ik al zei. Dan ben ik pas om 9 uur ’s avonds weer thuis waarna ik gelijk door kan naar een vriendin. Mét bepakte tas natuurlijk. Ik hoop dat ik het allemaal nog red. Geen file’s ect.. We zullen zien. Ik moet mijn fotocamera niet vergeten. Een vriendin vertelde mij over 365 photo day challenge. Dat lijkt me echt heel gaaf. Dat is een mooie manier om te leren om mijn camera mee te brengen. Ik moet alleen een juiste blog vinden. Dit lijkt me niet zo geschikt.

De titel heeft niets te maken met deze blogpost, maar het was een quote van een liedje dat ik op dat moment aan het luisteren was (Secrets – Maria Mena). Dat was even ter informatie.

Keep strong.

Geef een reactie

