I just don’t know it anymore.

januari 5, 2012

The weirdest thing (and what I still don’t understand..) is that I think in English. Yes, there I said it. My thoughts, are al-ways in English. I don’t know why and probably the grammar and everything is completely not the way it is supposed to be, but who cares? As long as I understand myself. I can non stop talk to myself in English, about nothing. Seriously, I think a lot but sometimes it’s just about nothing. It’s like a giant circle that its made with these curves but eventually ends at the beginning. Sometimes not, sometimes it’s just a weird doodle going nowhere, but sometimes it is a circle. Okay anyways, I wanted to say something because I want to relieve that pressure of my chest.
Ik zal voor het gemak even weer verder gaan in het Nederlands (dingen worden ingewikkeld en ik wil dat mezelf niet aandoen). Ik wil heel graag het huis uit. Ik kan het niet langer volhouden bij mijn moeder. Ik wil zo graag dingen zelf ondernemen maar ik heb het gevoel dat ik zolang ik hier in huis woon ik opgesloten zit. Ik leef eigenlijk in the middle of nowhere, en als ik ergens heen wil, dan moet ik met de bus (die maar een keer in het uur rijdt) of dan moet ik met de fiets (en dan zit ik een uur op de fiets) dus moet ik altijd overal op wachten. Ik kan dus niet veel dingen plannen en vandaar dat ik eigenlijk altijd maar een afspraak per dag maak omdat het me gewoon teveel tijd kost. Ik zou super, super, super graag op ballet willen, op pianoles, een baantje willen hebben maar dat gaat allemaal niet want het kost te veel tijd. Als ik nou in de stad woon waar ik ook naar school ga, dan zit alles veel dichterbij. De stadsbussen rijden vele malen vaker dan dat ze hier in het boerendorpje rijden en ik kan dingen gemakkelijk (en snel!) op de fiets doen. Oh en weet je wat me ook zo ontzettend leuk lijkt? Om in het buitenland te gaan studeren. In Londen ofzo. Lekker ver van huis, maar weer niet te ver. In het buitenland, Engels verbeteren, opnieuw beginnen,  a fresh start. Oh dat lijkt me zo geweldig. En daar een perfécte man vinden en kindertjes krijgen en happily ever after zijn in Engeland. Oh dat zie ik echt al helemaal voor me, maar aan de andere kant ben ik ook helemaal gehecht aan deze plek. Ik vind het zo eng om de stap te nemen om uit mijn dagelijkse routine te gaan. Ik heb ooit nagedacht over of je wel alleen kunt overleven. Toen was ik tot de conclusie gekomen dat het wel kon, maar nu weet ik zeker van niet. Je bent áltijd afhankelijk van anderen, je  kunt nooit dingen alleen doen. En (excuse my language) that sucks. Echt waar. Het liefst pakte ik nu mn spullen en ga  ik in een apartement wonen in de stad waar ik ook naar school ga. Echt waar hoor, ik zou het zo doen. Ik zou het wel doooood eng vinden, maar ik zou het zo doen. Ik wil hier gewoon weg. Het maakt me even niet uit waar naartoe, en ik al zeker weten terug komen maar ik moet er gewoon even tussenuit. Ik ben zo.. vastgeroest hier.. Ik zit in deze sleur en ik wil eruit. Ik wíl avontuur opzoeken, ik wil gewoon even iets fris, iets anders.. Het is zo moeilijk om mensen dit uit te leggen want ik kan het eigenlijk niet uitleggen maar toch.. Zo voel ik me nu eenmaal. Ik kan absoluut niet zonder deze plek, en het lijkt me verschrikkelijk als andere mensen in dit huis gaan wonen maar ik moet er gewoon even tussenuit, en dat vind ik zo eng. Ik wil daarom zo graag eerst de man van mijn dromen ontmoeten en samen met hem risico’s nemen want ik wil het liever niet alleen doen. Met vriendinnen ben ik niet zo close dat ik dat zou doen met hun.. dus  ik wil mn man ontmoeten.. nu graag.. alsjeblieft laat wat van je horen.. ik ben echt desperate.. ik wil hieruit, help me ontsnappen..

Geef een reactie

