I’m out of sight, i’m out of mind.

februari 28, 2012

Ik heb een boel te vertellen. Ik weet niet waar ik beginnen moet, dus ik maak voor mezelf even snel een lijstje. Ja, dat typ ik hier ook omdat ik gewoon zin heb om alles aan elkaar te typen.

Laat ik beginnen bij het eerste punt. Mijn zusje (waarvan ik niet meer weet hoe ik haar noemen zou, dus ik noem haar nu .. M. ik noem haar M. Gewoon. Dit hoeft niks met haar naam te maken te hebben. Kan wel. Hoeft niet.🙂 ) Anyways, ik had een stijltang voor mijn verjaardag gekregen, zo’n twee jaar geleden. Of nee.. Vorig jaar. Gosh dat maakt het alleen maar erger! M. leende hem constant, en ik moest hem zelf weer terugjatten. Dat deed ik ook. Had ik dat nu maar niet gedaan, want ik jatte hem eens weer terug, nadat ik op haar twitter had gelezen dat de stijltang ‘poef’ had gezegd. Ik hoopte stilletjes dat het haar eigen klip on stijltang was, maar helaas.. ze had het over die van mij. Ik ben er zelf niet meer over begonnen, want ik ben bang dat ze boos wordt, maar zelf ontkent ze nu alles al! Gewoon door steeds niks te zeggen! G**SA**E! IK WEET DAT JIJ HET GEDAAN HEBT! Ik ben op dit moment ontzettend boos op alles en iedereen dus sorry voor dat gevloek. Dat had ik niet moeten doen. Ik heb het weggehaald. NU heeft zij dus een stijltang voor haar verjaardag gekregen, omdat ze daarom vroeg. En niemand is over begonnen, ik doe het zelf ook niet. Mijn moeder zou het doen, maar die deed het ook niet.:/ gosh dit haat ik zo.. En alsmaar zo schijnheilig doen he.. ik word er GEK van. ARG!

Dus die stijltang kreeg ze voor haar verjaardag. net als een mp3 speler. én een sims. en allemaal kleine cadeautjes. Seriously? Ik had alleen een stijltang gekregen, óf alleen een mp3 speler, óf alleen een sims. Niet alles! Cadeautjes boven de 20 euro vind ik ‘grote’ cadeaus! En mijn moeder heeft altijd tegen mij gezegd dat ze één groot cadeau gaven, en wat kleintjes. KIJK NU TOCH! Dat is toch geen één groot cadeau? Seriously? SERIOUSLY? ARG. Ook dit moet ik even kwijt.

Next. Op haar twitter las ik dat ze een jongentje zou feliciteren in een lokale club, nf. oke, huh, wait, whut? in nf? Ze mag helemaal niet uit! Hoe kan dat nu? Ik de volgende dag aan mijn moeder vragen of mn zusje ergens heen zou gaan, daarop antwoordde ze nee. Donderdag zei M. dat ze vrijdag bij een vriendin zou slapen, of m’n moeder dat nog wist. oja, dat was m’n moeder even vergeten. Uhu, slapen, ja dikke vinger. Je gaat uit! Ik bedacht plannen om het tegen te houden, of om haar te betrappen, of af te schrikken, maar niks was goed genoeg, want ze mag niet uit. Dat is niet voor niets. Sjemig hee. Toch is ze uitgegaan, en halverwege de nacht smste ik haar: hmm.. zal ik pappa en mamma maar niks vertellen? AH! Ze schrok, haha! Later vertelde me ze dat Sterretje er zou zijn, en ze vroeg of ik niks vertellen zou. En ik zei dat IK niks zou vertellen. Daar wil ik me ook aan houden, omdat mensen mij vertrouwen. Iedereen zadelt mij met hun problemen op. tuurlijk, waarom niet.. ik heb trouwens niets beloofd, ik zei alleen dat IK het niet vertellen zou.

Oke, nu over naar iets totaal anders. Ik had een paar vriendinnen hier gister avond. We zouden een enge film gaan kijken (orphan) en daarna een comedy om te relaxen. En dat hebben we ook gedaan, ik vond het reuze gezellig! We zijn normaal gesproken met een ‘groepje’ en ik had iedereen gevraagd om ook te komen, allemaal last minute, dat wel :p maar we hebben iedereen gevraagd, en veel konden niet. Eentje zei (ik noem haar.. Ay). Ay zei dat ze die dag werken moest, en die dag erna ook. Oke, dat kan natuurlijk. Ik smste terug dat ik het jammer vond en we elkaar dan wel een volgende keer zouden zien. (Dat  is een normaal smsje, toch?). Ik was ook niet boos op haar dat ze niet kwam hoor, helemaal niet juist! Ik begrijp namelijk wel dat je niet weggaat als je de volgende dag moest werken. Maar toen las ik ’s avonds dat ze helemaal niet werken moest. Op facebook had iemand gezegd dat zij samen met Ay naar Den Haag zou gaan. WAT? waarom lieg je tegen mij? Je kunt toch ook gewoon zeggen dat je naar DH gaat? Toch? Dan snap ik ook dat je niet komt! Dat had geen verschil gemaakt hoor! Ik begrijp beide wel! Ik begrijp alleen niet waarom je zegt dat je moet werken, terwijl je naar DH gaat? Vertrouw je me niet ofzo? Wat kan ik met die informatie ooit doen? Ik snap het echt niet meer.. Ik vind het zo raar.. Wat is er toch mis met mij?
Blijkbaar is er veel mis want ik heb nog steeds geen vriendje. Ik voel me echt zo alleen de laatste tijd. Ook al zit ik in een onzettend drukke trein of whatever, ik ben altijd alleen.. ik wil zo graag een keer uit, maar er is niemand om mee uit te gaan.. iedereen heeft al iemand of wil niet. muhh ik voel mezelf zo zielig.. ik ben gewoon echt bang dat ik aan een depressie lijdt. Mocht iemand die ik ken dit ooit lezen, .. Nee ik weet niet of ik wil of je er iets mee gaat doen.. Laat maar..
Ik wil nog wel iets grappigs kwijt. Of naja grappig. iets raars.. Een vriendin had namelijk contact met een jongen, en wij waren haar steeds aan het plagen met dat zij hem leuk vond, maar hij had een vriendin, en toen vroeg die aan haar; waar ben jij dan. Toen zei ze dat ze bij mij was (ze noemde mn naam) en toen zei hij dat twee jongens die bij hem waren (dennis en kevin) mij wel kenden. MAAR IK KEN GEEN DENNIS EN KEVIN! Ja, ik ken er wel een paar, maar die gaan niet met die jongen om (lijkt me). Dennis weet ik inmiddels, ik snap alleen nog niet hoe die mij kent en hoe die weet waar ik woon.. Maar kevin? Pffff ik heb echt geen idee wie die kevin is.. Welke kevin kent mij nou weer? Ik snap er echt niks van! Ik wil het heel graag weten, dus bij deze; kevin, reageer hierop als jij het bent oke?🙂

Zo, dat is al een hele pak van mn hart. Nu nog een dingetje.. Na afloop van die filmavond ging iedereen vanochtend weer naar huis en bleef ik weer alleen achter. Maar nu ’s avonds kreeg ik een discussie met een van de meiden.. Het ging over facebook, dat ik er niet teveel informatie op wil hebben omdat ik bang ben dat het eens tegen mij gebruikt kan worden. en weet je wat zij zegt? ze zegt dat ze het bullshit vindt dat mensen argumenten zoals de mijne gebruiken terwijl er ergere dingen zijn, zoals sms. LIKE WHAT? Excuse me? jeez, that’s a slap in tha face. Hoe bedoel je dat nu weer? Het is toch zeker zo! Facebook zet alles op openbaar, niets is meer veilig! Ik ken mensen die ontslagen zijn door dingen die ze op facebook zetten, ik ken mensen die niet zijn aangenomen door dingen die ze op facebook zetten, en nu zeg jij dat ik allemaal bullshit loop te praten? Waar komt dat nu weer vandaan? Sorry hoor, ik weet toch zeker wel wat ik allemaal meekrijg? Jeetje zeg, ik voel me heel erg de grond in getrapt. Jeetje! Aarg! Waarom zeg je nu zoiets? Man, nu weet ik niet meer wat ik moet doen hoor. Ik heb er niet meer op gereageerd. Pfff.

Nou, er is een hele boel uit. De titel is van Ed Sheeran. Ik ben verslaafd aan het liedje (of eigenlijk de clip, ik vind Rupert heel lief!). Ik wil even mijn excuses uitspreken voor wat ik hier gezegd heb (deze zin klopt niet ,maar je begrijpt wat ik bedoel). Dit zijn gewoon mijn uitgeschreven gedachten die jij toevallig leest. Nu weet je hoe het is om iemands gedachten te lezen🙂. Ik weet dat ik hier mensen mee beledig, maar vaak bedoel ik het niet zo. Daarvoor wil ik mijn excuses maken. Ay, garfield; ik vind jullie hardstikke lief, alleen op dat moment voelde ik me heel erg in de steek gelaten. Echt onzettend. En heel erg alleen, zoals altijd eigenlijk.. Ik weet trouwens zeker dat als je dit leest en je denkt: whatthehell waar gaat dit over? ; Denk je zelf niet op zo’n manier? Nogmaals, dit zijn gewoon mijn uitgeschreven gedachten. Jij hebt ook wel eens iets gedacht waar je later misschien spijt van had, toch? Kan gebeuren..

Ik ga nu, ik ben heel moe en ik heb eindelijk de woede vertaald. Ik moest het even kwijt. Wat is het fijn om zo af en toe je hart te luchten. Toch ben ik nog lang niet uitgepraat.

Hold on❤

 

Geef een reactie

