Tijd verspillen.

juni 11, 2012

Ik moet leren om effectiever met mijn tijd om te gaan. Ik weet van mezelf dat ik heel erg tijd verspil. Ik zit hele dagen thuis niks te doen. Ik heb niet veel vriendinnen en de vriendinnen die ik heb hebben blijkbaar ook geen zin om dingen te doen. Mn zusje doet heel veel met anderen, ik ben daar jaloers op. Ook wil ik graag een baantje, maar ik durf niet te solliciteren.. Wat kan ik doen zodat ik geen tijd verspil? Es kijken wat ik vandaag heb gedaan.

Uitgeslapen, hardgelopen, een klein beetje samengevat, een kaart voor mijn oma gemaakt, een powerpoint voor mijn oma gemaakt, gekookt en dat is het.. Wow. Niet te geloven hoeveel tijd ik verspil.. Ik moet meer dingen gaan doen op een dag.

Ik zal eens kijken of ik het morgen nog meer kan doen op een dag. Sjongejonge ik schaam me voor mezelf.

Keep strong.

xx.

Geef een reactie

