I´m watching you breathing for the last time

juni 16, 2012

Ik ben zowaar trots op mezelf.. Ik ben al een poosje niet echt depressief meer geweest. Ik weet niet zo goed waar het door komt, ik denk dat het komt omdat ik niet aan het leren ben.. Dat ik andere dingen ga doen (nuttige dingen waar ik resultaat mee boek) en dat ik daardoor minder snel ben afgeleid en gewoon bezig kan gaan. Ik moet nu echt wel gaan leren want ik heb nog maar kort tijd en ik heb nog niks gedaan.

Vanochtend voelde ik me zo – ontzettend  – misselijk! Ik kreeg geen hap door mijn keel en ik wist even niet meer wat ik moest doen. Ik had afgesproken met D. om te lunchen maar ik had afgezegd want ik voelde me vreselijk. Ik had ’s avonds nog een etentje met mijn oma (die 80 is geworden) dus ik was een beetje bang dat het niet goed zou gaan met mij. Maar ik ben nog hier. En het ging later op de dag al beter, ik was niet meer misselijk. Ik had achteraf nog wel met haar af kunnen spreken maar ja.. van tevoren weet je et nooit he. Oh en Oeh, ik kreeg mijn nieuwe hoesje voor mijn telefoon binnen! Happy me! Kijk, ik ben happy!

Oh en ik wil nog steeds het huis uit. met een moeder in de overgang, puberend zusje en constant aan huis gekleefde chagrijn van een vader kan ik niet leven. Ik wil het huis uit. Waar moet ik alleen het geld vandaan halen?

Ik stop voordat ik een depressieaanval krijg. Ik ga weer onerepublic opzetten, can’t get enough

Keep strong.

Geef een reactie

