When the morning calls

juli 5, 2012

ik zou vandaag eigenlijk gaan zoeken naar werk.. Ik vind het zoooo eng. Ik durf het echt niet. Ik heb maar een smoesje verzonnen en ben gaan verven… Ik houd mezelf voor de gek en naderen ook. Maar ik vind het gewoon echt heel eng om te gaan.. Ik zou bij en bank gaan solliciteren, maar ik heb daar niet eens een bankaccount! Dat leek me heel raar dus heb ik er toch maar vanaf gezien. Ik zit nu nog te denken aan een supermarkt, maar omdat ik al 18 ben ben ik bang dat het alleen maar moeilijker wordt om werk te krijgen.. En zie mij nu hier zitten, nog geen ding uitgevoerd. Ja ik heb nog geen enkele dag in mijn leven gewerkt. Er zijn mensen die mensen van mijn soort haten. Het is niet zo dat ik niet wil gaan werken ,sterker nog, ik wil heel graag. Ik DURF het alleen niet. Ik heb serieus angsten voo mensen die hoger staan dan mi. En vooral als ik ze zelf op moet gaan zoeken. Ik heb zulke negatieve ervaringen met een bepaalde plek waar ik ooit een keer stage heb gelopen, dat ik nu gewoon niet meer durf.. En ik heb heel weinig zelfvertrouwen, ik durf mezelf amper in de spiegel aan te kijken. Ik ben nog steeds niet gewend aan mijn gezicht en ik vind het vreselijk om mezelf aan te kijken. et liefst loop ik ’s nachts dor een groot veld (zonder muggen) en heerlijke muziek in mijn oren, coldplay of iets anders heerlijks ontstpannend. Dat is toch geweldig als je data mag doen. En overdag hardlopen op vette muziek, skrillex of ander muziek waar je in een keer een bomb energie van krijgt. Ik heb trouwens nieuwe hardloopschoenen, oerlelijk maar ze lopen heerlijk. Ik moet er 2 jaar mee doen en daarna kan ik (duurdere/betere/MOOIERE) kopen, eerst hier nog even mee vooruit🙂 Morgen test ik ze voor het eerst uit trouwens, spannend!

Verder wilde ik nog mededelen dat ik ietsje vooruit ben gegaan in het leven, ik heb namelijk mijn propedeuse gehaald en mijn autotheorie. Ik moet mijn praktijk nog, dus juich niet te vroeg, maar ik ben allang blij dat ik tenminste de eerste helft al heb gehad! Nu nog wat zekerder worden in het rijden en als het goed is moet het dan goed komen! Ik zit alleen nog steeds te twijfelen over volgend jaar, wat moet ik nu doen? Doorgaan/afhaken/andere opleiding kiezen? Zoals jullie misschien weten doe ik nu Voeding en Diëtetiek maar ik ben er nog niet zeker over. Misschien komt het ook door mijn sociale status, en de ‘probleempjes’ die ik eromheen heb, ik heb geen idee.We shall see! Dit is een beetje mijn slogan geworden haha, ik roep dit nu al een week bijna iedere dag. Maar lekker belangrijk, ik moet minder gaan dromen en meer ondernemen, dan worden dromen vanzelf realiteit. Daar geloof ik heilig in.Waarom? Je krijgt een andere kijk op de realiteit en daar worden je dromen op aangepast, waardoor je ze eerder zult bereiken. Soms denk ik wel eens dat ik filosoof moet worden, ik denk over na over van alles. Misschien moet ik dat maar gaan studeren! Ik loop nu heerlijke cassavachippies te eten en dat plus typen op mijn laptop is niet de meest ideale combinatie in verband met vetvlekken, dus ik ga het niet allebei tegelijk meer doen, laptoppie gaat aan de kant! 

Keep strong!

Geef een reactie

