Midnight city

augustus 15, 2012

Ik had een leuke dag vandaag. Ik werd wakker en moest me gelijk klaarmaken om boodschappen te gaan doen (Call me weird, maar ik vind het echt leuk. Je ziet elke keer zoveel nieuwe dingen!). Het plan was om naar de AH te gaan, maar we besloten maar om naar de Aldi in Duitsland te gaan. Het assortiment is daar groter plus ze hebben daar ook grote merken. Ik, zo enthousiast als ik ben,  rende bijna gelijk naar de groente en fruit afdelingen ben volgens mij daar ook het langst gebleven. Haha, ik vind het gewoon zo leuk! Ik wil elke keer overal weer wat van mee nemen maar dat komt gewoon nooit op! Plus, wat moet ik met een koolrabi doen? Iemand ideeën/recepten? Na een JOEKEL van een watermeloen in het mandje te hebben gegooid zijn we doorgerend naar de afdeling met buitenlandse producten (neem “afdeling” niet te serieus, het is een klein schap, maar dat vind ik ook altijd een interessant gebied x] ) waar ik instant noodles vond. Deze schap bestaat overigens uit Aziatisch eten, Grieks eten en Amerikaans eten. Ik ben altijd het meest geinteresseerd in het Aziatisch eten en het Amerikaanse eten. Over het algemeen is Aziatisch veel met sojasaus, noodles en tja.. wat nog meer eigenlijk? Rijst ligt bij de gewone afdeling, hier liggen echt de ‘bijzondere’ dingen zoals bepaalde sauzen, kokosmelk en dus instant noodles. Bij Grieks moet je denken aan repen met bepaalde noten of Griekse sausen (tzatziki) endat soort eten en bij Amerikaans denk je natuurlijk aan Brownies, lekkere muffins, taarten en ofcourse marshmallows. Alleen de noodles hebben we meegenomen. Op naar het volgende favoriete schap; de zuivel. Hier hebben ze karnemelk met een smaakje, dat leek me wel heel appart. Nou jongens, het stelt niets voor want het is in feite hetzelfde als optimel. Althans, zo smaakt het. Ik vraag me af wat beter voor je is, ik denk dit. Oh en de versie met aardbei smaakt gewoon precies hetzelfde als karnemelk met ranja, alleen is dat veeeel goedkoper. Oh, en natuurlijk hebben we Griekse yoghurt ingeslagen want ik kan niet zonder!

Na een ochtend boodschapjes doen met mijn ouders hebben we thuis alles uitgepakt en opgeruimd. Dit ging supersnel, ik weet niet wat er anders was maar voor ik het wist was alles alweer op z’n plek. Nouja, alleen maar beter, toch? We hadden ook een latte machiatto taart meegenomen die we om half 12 nog even opgepeuzeld hebben. Lekker, maar na de eerste 5 happen was ik er alweer zat van. Mijn ouders waren natuurlijk weer razend enthousiast dus ik denk dat we deze taart de komende 5 jaar ook op onze verjaardagen kunnen verwachten, ugh. We hadden de taart nog niet doorgeslikt of we begonnen al met de pizza voor de lunch. Heel af en toe kopen we een groot Turks brood die we dan beleggen met tomatensaus, en andere toppings voor een pizza en hebben we onze eigen pizza (VEEL gezonder dan pizza’s uit de diepvries!). Hij smaakte weer goed x).

Met een volle maag vertrok ik naar een vriendin van me. Ze woont een eindje fietsen hiervandaan en we hebben gezellig bijgepraat. Zij zijn heel gastvrij en haar moeder was er vanuit gegaan dat ik bleef eten (uh.. oke!) en dat ik bleef slapen. Dat laatste leek me niet zo handig aangezien ik niks bij me had behalve mijn zonnebril en telefoon haha. We hebben heerlijk sushi gemaakt en gegeten (onder toeziend oog van haar moeder die aan het vasten was) en volgens mij heb ik ook een aantal ruzies meegemaakt.. Nouja, bij hun gaat het natuurlijk altijd zo net zoals bij ons thuis, maar volgens mij is dit alleen maar een teken dat ze zich op hun gemak voelen bij mij in de buurt. Dat vind ik alleen maar leuk en lief🙂 oh, en het is wel wederzijds hoor! Alhoewel ik misschien nog een beetje bang ben voor de vader, maar misschien wel onterecht want hij is hartstikke aardig en heeft mij en mijn fiets nog thuisgebracht zodat ik niet in het donker langs het homobos hoefde te fietsen.

Ik ben totaal niet moe nu en ik kan echt nog wel even doortypen maar ik weet niet meer waarover. Ik ga zo slapen en morgenvroeg ga ik weer hardlopen, weer 9 km! Ik heb er nu geen zin in maar ik denk dat ik er morgenvroeg wel klaar voor ben🙂
Ik heb alleen iets doms gedaan, ik heb koolhydraten gegeten zo vlak voordat k ga slapen.. not good! Ik raak zo geinspireerd door de mensen die ik volg op instagram dat ik zelf ook helemaal gezond wil eten en leven! Het leven is zo veel mooier zo! het gaat alleen wat lastiger omdat we net een enorme pot nutella in huis hebben gehaald.. en ik ben de enige die het op moet eten :p Oeps, nouja, ik geloof in zondigen.

Ik ga nog even genieten van de heerlijke onweer (nee, echt niet sarcastisch bedoelt, ik geniet daar echt van!) met wat heerlijke muziek op de achtergrond, dus geniet van jullie nacht en ik zie je snel weer!

Hold on

xx.

Geef een reactie

