Bloggen.

oktober 19, 2012

ik doe en ik zeg het niet vaak, maar ik vind bloggen echt heel leuk. ik ben alleen altijd bang dat mensen het niks aan vinden. Dus dan denk ik, zal ik het opschrijven of niet? en dan doe ik het toch maar niet. Ik ben een perfectionist en ik hou er niet van als er alleen maar onzin staat gekrabbeld, maar nu mag ik van mezelf. Soms moet je het er gewoon uitgooien, en juist op die momenten vergeet ik dat ik zo’n blog heb aangemaakt. Ik mag hier van alles zetten wat ik wil, ik bepaal het zelf. Dat is zo fijn aan een blog hebben. Vooral een persoonlijke als deze. Niemand weet wie ik ben (als het goed is) en voor deze hoeft ook niemand het te weten. Ik houd het lekker bij mezelf en  mijn gedachten en daar doe ik het voor. Ik heb trouwens een echt talent, ik begin altijd te schrijven wanneer ik reeuuuze moe ben. Ik typ dit al met mijn ogen dicht. Tijd om naar bedje toe te gaan. toedeledokie!

Geef een reactie

