Dagboek

november 15, 2015

Ik denk dat het niet onverstandig is als ik bij ga houden hoe ik me voel.

Ik ga gewoon lekker freewriting, zonder enig doel. Gewoon omdat ik al mijn gevoelens moet uiten en mijn gedachten moet legen.

Ik begin maar met er eerlijk voor uit komen dat ik een scharrel had. Die ik steeds leuker begon te vinden. En op een gegeven moment begon ik erover te dromen. Over hem en mij, samen, verliefd. Dat was voor mij een teken dat het iets te ver is, dat was namelijk niet mijn bedoeling en ik denk ook zeker niet de zijne. Hij kapt het nu heerlijk af door me gewoon voluit te negeren. Ik kan geen aanleiding vinden wat het probleem is, ik snap het echt niet. Als het met alle mannen zo gaat dan kan ik wel fluiten naar een normale toekomst. Ik weet niet wat mijn probleem is, en als niemand mij daar attent op maakt zal ik het ook nooit weten ook. Ik heb er gewoon slecht van geslapen en had stressvlekken onder mijn ogen. Ik moet er echt iets aan doen, dit is niet goed voor me. Ik heb gister ook weer teveel gedronken zonder dat ik op stap ben geweest, het slaat werkelijk nergens op. Nee ik heb goeie gesprekken gehad en ben gerustgesteld over van alles, maar tegelijkertijd ben ik ook een soort van jaloers. Bij hun lijkt alles zo flawless te gaan, ik kan geen normale date krijgen. En als ik eens iets heb gevonden wat ik wil, wil hij niet meer met me afspreken. Ik snap er echt de ballen van. En ik moet me er niet meer druk om maken, want dat schiet niet op. Dus bij deze c, krijg de klere. Nee stiekem wil ik alleen maar bij je in bed liggen en knuffelen zoals de vorige keer.

Eén reactie to “Dagboek”

  1. hetgoedezaad Says:

    Een bloem heeft een steel nodig, om te kunnen blijven staan, juist zoals een mens, steun nodig heeft om te kunnen blijven doorgaan. Heb een goede start in de nieuwe week. Een goeie zondag avond. Patricia


Geef een reactie

